(044) 33-77-345
UKR RUS
Ваш кошик порожній
м.Київ, вул. Володимирська 91
Пн-Пт з 10-00 по 17-00

Доставка

Мінімальна сума замовлення в нашому магазині ВІДСУТНЯ!

1) Комплектація замовлення здійснюється до 5-ти робочих днів (зазвичай 2-3 дні) наступних після дня отримання замовлення.

У сезон пікових навантажень час виконання замовлення може збільшитися на 1-2 дні.

Всі замовлення за передоплатою, комплектуються в першу чергу!

2) Замовлення на суму менше 300 грн, виконуються тільки після 100% передоплати.

Оплатити такі замовлення можна тільки в онлайні, в момент оформлення замовлення. При оплаті використовується сервіс прийому платежів wayforpay.com
Якщо оплата замовлення не була здійснена, то таке замовлення не потрапляє в наш магазин, і воно не буде виконано.

3) Усі замовлення формуються БЕЗ ЗАМІН (якщо Ви заздалегідь їх не вказали під час оформлення замовлення).

4) Якщо ви бажаєте щось додати в замовлення, або змінити спосіб доставки, то повідомте нам про це будь-яким зручним для вас способом.

5) Магазин, в автоматичному режимі, завжди сповіщає своїх покупців про відправлення замовлення СМС-кою і на е-мейл (якщо він був вказаний).

6) Всі товари зі статусом "НА СКЛАДІ" фізично знаходяться на нашому складі .

7) Товари зі статусом "ПІД ЗАМОВЛЕННЯ", поставляються зі складів наших постачальників під ваше замовлення протягом 3-10 робочих днів, врахуйте це при оформленні замовлення. Наявність даних позицій, їх цін, підтверджується менеджером безпосередньо після оформлення замовлення.

Безкоштовна доставка!


УкрПошта - при замовленні на суму від 1'000 грн і 100% передоплаті
Нова Пошта - при замов ленні на суму від 1'500 грн і 100% передоплаті

ПАТ "УкрПошта"

1) Замовлення відправляються у вигляді посилок. Вартість доставки розраховується магазином автоматично і додається до замовлення.

Укрочта (наложка) - до 300 грн - недоступна, від 300 грн - 49 грн
Укрочта (передоплата) - до 300 грн - 79 грн, від 300 грн - 39 грн, від 1'000 грн - безкоштовно

2) Увага, у разі оплати при отриманні замовлення, ви додатково сплачуєте у відділенні Укрпошти комісію за переказ грошових коштів. Вона становить 2% + 10грн від загальної суми замовлення. Дана комісія не входить у вартість доставки.
3) Послуга "огляд посилки", через недосконалість самої процедури, в нашому магазину відключена за замовчуванням!
Але у вас завжди є можливість запросити увімкнути її (на жаль, тільки в момент до відправки посилки), безпосередньо у менеджера або при оформленні замовлення в полі для коментарів.

Укрпоштою не надсилаються об'ємні та важкі (понад 3 кг) товари.

Транспортна компанія Нова Пошта

1) Доставка здійснюється транспортною компанією "Нова Пошта",www.novaposhta.ua

Нова Пошта (післяплата) - до 300 грн - недоступна, від 300 грн - 109 грн
Нова Пошта (передоплата) - до 300 грн - 109 грн, від 300 - 59 грн, від 1'500 грн - безкоштовно

2) При післяплаті (оплата за замовлення при отриманні), ви додатково нічого не платите у відділенні Нової Пошти.


КУР'ЄРСЬКА ДОСТАВКА

Кур'єрська доставка (100% передоплата) до 300 грн - 139 грн, від 300 - 109 грн


1) Доставка здійснюється кур'єрською службою транспортної компанії "Нова Пошта" тільки при 100% передоплаті за замовлення.
2) Цей вид доставки доступний тільки в тих населених пунктах, де є представництва цієї транспортної компанії.

САМОВИВОЗ

1) Покупець сам приїжджає і забирає своє замовлення з нашого офісу за адресою: м.Київ, вул.Володимирська 89/91. Цей спосіб доступний тільки для замовлень на суму понад 100 грн.

Повернення та обмін

1) Згідно законодавчих актів України, насіння (як живий об'єкт) поверненню та обміну не підлягає.

2) Адміністрація зобов'язується компенсувати вартість насіння, якщо його виробник заявив про занижену якість конкретної партії.

3) Адміністрація власним коштом замінить некоректно сформовані замовлення і повністю компенсує покупцеві вартість послуг (поштових витрат) з повернення замовлення/товару.

P. S. Адміністрація не несе відповідальності за роботу поштових служб.

ПАМ'ЯТКА ПОКУПЦЕВІ

1) Якщо Ви отримали лист про зміну статусу замовлення на "відправлено" але протягом тижня (7 днів) не отримали поштове сповіщення на посилку, то радимо Вам звернутися до свого поштового відділення з проханням пошукати посилку на Ваше ім'я. У більшості випадків поштові працівники просто забувають кинути у вашу поштову скриньку сповіщення, або їх вилучають сторонні особи. Також рекомендуємо Вам ще раз перевірити ще раз свої поштові реквізити.

2) Врахуйте, що з моменту надходження посилки до вашого відділення (поштового або транспортної компанії) вона безоплатно зберігається тільки 5 робочих днів. Після цього за кожен день зберігання нараховується пеня.

3) Після закінчення терміну зберігання (15 днів/Укрпошта і 5 днів/Нова Пошта) всі посилки повертаються відправнику. Всіх покупців, від яких прийшло повернення не забраних відправлень, заносять до нашого ЧОРНОГО СПИСКУ.

Усі подальші відправлення здійснюватимуться для цих осіб тільки за 100% передоплатою.

За всі неточності в поштових реквізитах і витрати пов'язані з ними несе покупець.

У разі неможливості самим розшукати посилку просимо повідомити адміністрацію про цей інцидент через форму зворотного зв'язку, або на e-mail.

 
 
 
01 January 2020 09:00:00
 
 
Page:
Sort by: